MADPAKKE-HACKS



August 2023

Til dig, der f#cking h@der madpakker – smør det nu nemt for dig selv.

Efter en lang og dejlig sommerferie går vi hos Stryhn’s nu i luften med en ny kampagne, der har til formål at tage lidt af det pres, der rammer mange danske familier rundt om i landet. Den lange sommerferie har nemlig også betydet en lang pause fra madpakkerne. En tiltrængt pause vil mange mene. Hver fjerde dansker (Kilde: Landbrug og Fødevarer) bryder sig nemlig slet ikke om at smøre madpakker, og det kan der være en ret god grund til. Presset på de danske børnefamilier er nemlig i dag tårnhøjt, hvor man ikke blot skal hjælpe med lektierne, gøre karriere, være med i skolebestyrelsen og køre ungerne til håndboldstævne i weekenden – så skal man også lave den lækreste madpakke i hele klassen.

Madpakke–Hacks

Man skal ikke lave mange googlesøgninger på ’madpakke-hacks’, før man bliver helt rundtosset over de mange valgmuligheder. Pizzasnegle med spinat, Joe and the Juice inspirerede tuna-cado sandwiches og pastasalater. Hos Stryhn’s forstår vi godt hvis man ikke lige føler, man har tid til den slags. Ja, vi forstår faktisk også godt, hvis man får helt lyst til at råbe f######ck madpakker! Derfor vil vi gerne anerkende, at man en gang i mellem skal gøre, (eller smøre) det nemt for sig selv. Og her kommer den meget simple, men lækre, klassiske leverpostejmad danskerne til undsætning. En leverpostejmad kan nemlig klares på få sekunder. Et perfekt valg til dem, der h@der af smøre de sk!de madpakker.

Den lille hjælper

Hos Stryhn’s har vi i en årrække støttet Børns Vilkår og har i den forbindelse været med til at sørge for, at Børnetelefonen nu kan holde døgnåbent, så børn og unge altid kan søge den hjælp, de har brug for. Marketingchef, Henriette Kjær Overgaard siger: ”At støtte de danske børnefamilier er en meget vigtig sag for Stryhn’s, da vi mener en god barndom starter med en god hverdag. Men en god hverdag kræver overskud – og derfor vil vi gerne gøre opmærksom på, at det er helt i orden at gøre brug af den lille hjælper i hverdagen, Stryhn’s. Jeg har selv smurt mange madpakker gennem tiderne og vil da gerne indrømme, at jeg i perioder har bandet dem langt væk.”

Kampagnen gør brug af et meget ærligt og humoristisk sprog, der sætter tingene lidt på spidsen. Rundt om i landet vil man kunne finde forskellige budskaber, der bander af madpakker, og derudover er der på radio og i film skabt et ironisk Madpakke-Hacks univers, der helt enkelt understreger, at det bedste madpakke-hack er en leverpostejmad fra Stryhn’s.

Om Stryhns AS
Stryhns AS er i dag et mærkevarehus for mærkerne Stryhn’s Leverpostej, Graasten Salater, K-Salat, Jensens Køkken og Langelænder Pølser, som er resultatet af en række succesfulde opkøb. Virksomheden omsatte i 2017 for 695 mio. kr. indenfor dagligvare og foodservice sektoren og har ca. 400 medarbejdere fordelt på fem lokationer i Danmark.

Stryhns AS er aktivt medlem af DI Fødevarer og Mærkevareleverandørerne (MLDK) og er en del af den familieejet norske koncern Agra, der har aktiviteter i Norge, Sverige og Danmark.

Læs mere på www.stryhns.dk

For yderligere information:
Lars Bo Sthaalros Christiansen
Marketingdirektør, Stryhns A/S
+45 22 10 05 02

Maria Sennels
Pressekontakt
+45 21 46 00 77

 

Del denne nyhed